BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 29 December 2011

WE ARE TWINS !

Add caption






                             WE ALWAYS TOGETHER ! <3

kesepian ~ :( C.I.N.T.A

aq  merasa diriku neh sangat sunyi dan tidak mempunyai apa2x yang istimewa ! 
saya inginkan  kegembiraan macam orang lain bha juga , saya mau happy n  bahagia selama lamanya .
dan aq perlkan seseorang yang s'lalu berada di samping dan s'lalu ada di sisiku ! 
aq inginkan dirimu datang dan temui !
 aq  kan ku katakan padamu aq sangat mencitai  dirimu . 
aq bukan mau kw kembali pada aq , tapi aq cuma mau kw bayangkan mcm mna rasanya kalau kw yang berada di tempat aq sekarang ??  apa rasanya ? adakah ini satu permainan yang slalu kw main ?? 
tolong  cinta bukannya kejam , tapi manusia saja yang tidak pandai menghargainya ! 
sebenarnya manusia yang kejam . terlampau mainkan perasaan orang  dan tidak pandai  menjaga hati ! dan cinta tidak buta !  manusia yang buta xdak pandai memiliki cinta ! 
-CINTA <-----   cintai insan ngan tarikan ayatmu !! 

Wednesday 28 December 2011

sakit hati & jiwa



                                   - hye ada mau share2x story nehh  -_-
hai saya lah orang yang s'lalu kena kasi sakit hati ! kesiann kann :'( . banyak2x bf yang aq paling sayang adalh sebelum si ayung . tapi kami tiada pa2x kaitan sudah tanpa lafas 'break' ! aqa lupakan dia untuk si ayung . sebab si ayung neh tunggu aq 1 tahun sudah . aq pun ikut lah kata hati aq untuk memilih si ayung . dalam satu bulan lebih pnya kami happy . tapi 2 bulan lebih sudah  ada sudah timbul nehh perkataan 'GADUH' . ! skrng neh kami 4 bulan sudah . semenjak dia kerja aq jarang kena layan sudah . dia menjadi lelaki yang sombong . gete , dan kuat menipu n suka mengacau perempuan . tolong lah aq cuma mahu kasih sayang dari seseorang yang amat menyanyangi aq . bukan harta dan  badan ! tolong layang aq macam manusia ! . dari first kami couple gambar aq satu pun teda di facebook dia . ada pun kna aksih private ! bagus kw xdak payah kasih masuk . apalah perasaan aq nampak gambar dia sama tue perempuan ? lawa lagi sexy . chixx lagi . siapalah aq di mata mu ? adakah aq cuma di permainkan ? satu jaa aq mau . kalau kau cuma mempermainkan aq . lebih baik kita tiada apa2x . aq syg kw sgtsgt yung . tapi knpa kw buat aq gini ? AQ CUMA MAU ORANG SAYANG AQ BUKAN BADAN AQ ! PLISSS  :'(